Hyppää pääsisältöön

Yhdistyksemme

Nokian Kokoomusyhdistykset

Yhdistyksemme

Nokialla Kokoomustoimintaa luodaan ja tehdään aktiivisesti Nokian Kokoomus ry:n ja Nokian Kokoomusnuoret ry:n sekä Kokoomuksen valtuustoryhmän tiiviissä yhteistyössä.

Yhteisenä tavoitteena on tuoda Toivo paremmasta huomisesta myös Nokialle. Näihin talkoisiin ovat kaikki tervetulleita. Tutustu toimijoiden omiin esittelyihin ja lähde mukaan!

Nokian Kokoomus ry on vireä kahdeksankymppinen yhdistys, jonka lähtökohtana on yhdessä Nokian Kokoomusnaiset ry:n ja Nokian Kokoomusnuoret ry:n kanssa palvella ja kehittää Nokiaa henkiseen ja taloudelliseen kasvuun. Toimitamme perustuu Kokoomuksen keskeisiin arvoihin: kannustavuuteen, sivistykseen, suvaitsevaisuuteen ja välittämiseen.

Nokialaisten kokoomuslaisten nuorten yhdistys toivottaa kaikki vaikuttamisesta kiinnostuneet 15 - 29 -vuotiaat nuoret tervetulleiksi mukaan toimintaan.

Valtuustoryhmä toteuttaa kokoomuslaista politiikkaa kaupunginvaltuustossa ja kaupunginhallituksessa.